Pages

Tuesday, March 2, 2010

MY MEMORY AT GENTING


26 Februari 2010
Genting Highlands

Arini aku g Genting dgn si dia (my x-bf)..hmm mmg kenangan nie aku takkan lupe smp biler2 sbb nie last aku akan kuar dengan die, he is sOmebOdy yg paling istimewa dalam idup aku..sOry aku tak upload pic time aku kat genting sebab aku tak nak ingat lagi bende yang da lepas, ape pun aku happy dengan pertemuan kali ni sebab aku rindu sangat kat die n aku hOpe sangat jumpa dengan die n the end aku dapat gak jumpa die even sekejap n as a friends

p/s : mulekan idup baru tanpa die tapi igtan tetap pd die (thanks awk)

0 comments:

MY MEMORY AT GENTING

26 Februari 2010
Genting Highlands

Arini aku g Genting dgn si dia (my x-bf)..hmm mmg kenangan nie aku takkan lupe smp biler2 sbb nie last aku akan kuar dengan die, he is sOmebOdy yg paling istimewa dalam idup aku..sOry aku tak upload pic time aku kat genting sebab aku tak nak ingat lagi bende yang da lepas, ape pun aku happy dengan pertemuan kali ni sebab aku rindu sangat kat die n aku hOpe sangat jumpa dengan die n the end aku dapat gak jumpa die even sekejap n as a friends

p/s : mulekan idup baru tanpa die tapi igtan tetap pd die (thanks awk)