Pages

Tuesday, March 9, 2010

KAWAN BARU


09 Mac 2010

Minggu lepas Tuan Zaha buat temu siasat dengan sorang orang awam nie, ntah mcmane aku sj merisik psl orang nie kat Tuan Zaha n tak sangka ade respon yang baik drpd orang awam nie..Tp sume jangan pkr bukan-bukan k sebab kami "hanya kawan" n tak lbh drpd itu. Ape pun yang akan datang satu ari nnti sy terime je sbb sy sendiri pun xtau ape yang akan jadi pada ms hadapan, actually secara jujur die pun da bgtau aku awal-awal yang die da ade yang berpunya n someone special dan aku pun scr jujurnye aku da bgtau yang aku hanya ingin berkawan sbb aku sndr pun blm bersedia dan aku rs aku blm ade masa utk semua tue lagi, jgn pkr yang sy akan merampas sape-sape k sebab awk bukan sape-sape yang tau keadaan mase akan dtg..saya senang berkawan dengan die n hope our relationship as a friend will be stick for ever..

p/s : nOw aku da bwat keptsan, sape2 yang nak serius dengan aku, sila trs masuk meminang sbb aku da mls nak bercintan-cintun nie..

0 comments:

KAWAN BARU

09 Mac 2010

Minggu lepas Tuan Zaha buat temu siasat dengan sorang orang awam nie, ntah mcmane aku sj merisik psl orang nie kat Tuan Zaha n tak sangka ade respon yang baik drpd orang awam nie..Tp sume jangan pkr bukan-bukan k sebab kami "hanya kawan" n tak lbh drpd itu. Ape pun yang akan datang satu ari nnti sy terime je sbb sy sendiri pun xtau ape yang akan jadi pada ms hadapan, actually secara jujur die pun da bgtau aku awal-awal yang die da ade yang berpunya n someone special dan aku pun scr jujurnye aku da bgtau yang aku hanya ingin berkawan sbb aku sndr pun blm bersedia dan aku rs aku blm ade masa utk semua tue lagi, jgn pkr yang sy akan merampas sape-sape k sebab awk bukan sape-sape yang tau keadaan mase akan dtg..saya senang berkawan dengan die n hope our relationship as a friend will be stick for ever..

p/s : nOw aku da bwat keptsan, sape2 yang nak serius dengan aku, sila trs masuk meminang sbb aku da mls nak bercintan-cintun nie..