Pages

Sunday, March 28, 2010

BZ....


Lame tak update blog nie..da seminggu blog nie bersarang, blm sebulan lg..hehehhee.. masih banyak lagi perancangan yang belum selesai tapi bagi aku, aku lebih suke terserah pada takdir je sebab aku merancang tapi Tuhan yang menentukan...

KERJA-KERJA YANG MASIH TERGENDALA:

1. assigment
2. servey set bilik tido
3. barang Marykay (order)
4. klas Marykay

p/s : sebenarnye banyak lagi yang tertunggak termasuk utang-utang aku, hehehehee tapi aku lupe nak tulis

0 comments:

BZ....

Lame tak update blog nie..da seminggu blog nie bersarang, blm sebulan lg..hehehhee.. masih banyak lagi perancangan yang belum selesai tapi bagi aku, aku lebih suke terserah pada takdir je sebab aku merancang tapi Tuhan yang menentukan...

KERJA-KERJA YANG MASIH TERGENDALA:

1. assigment
2. servey set bilik tido
3. barang Marykay (order)
4. klas Marykay

p/s : sebenarnye banyak lagi yang tertunggak termasuk utang-utang aku, hehehehee tapi aku lupe nak tulis