Pages

Tuesday, February 23, 2010

-NIAN DIHATI-


24 Februari 2010

Tibe-tibe aku rase cam sedih je malam tadi, tak tau sbb aku tgk citer "Tari Tirana" ke or memang sejak akhir-akhir nie ade bende yang menghantui aku. Mmg sejak akhir-akhir nie aku teringatkan die, seseorang yang da lame aku tak dengar khabar berita, seseorang yang aku cube tuk idup tanpa die dan cube tuk bangun tuk teruskan idup. baru-baru nie aku ade terbace majalah, die tulis idup soLo memberikan semangat utk maju, mmg aku akui sume tue..biLe aku da sorang-sorang nie, aku cube tuk bangun n pasang banyak sngat impian (dOakan aku eaa)

p/s : dOn't be sad..miss him...
Saya doakan semoga awk berbahgia

0 comments:

-NIAN DIHATI-

24 Februari 2010

Tibe-tibe aku rase cam sedih je malam tadi, tak tau sbb aku tgk citer "Tari Tirana" ke or memang sejak akhir-akhir nie ade bende yang menghantui aku. Mmg sejak akhir-akhir nie aku teringatkan die, seseorang yang da lame aku tak dengar khabar berita, seseorang yang aku cube tuk idup tanpa die dan cube tuk bangun tuk teruskan idup. baru-baru nie aku ade terbace majalah, die tulis idup soLo memberikan semangat utk maju, mmg aku akui sume tue..biLe aku da sorang-sorang nie, aku cube tuk bangun n pasang banyak sngat impian (dOakan aku eaa)

p/s : dOn't be sad..miss him...
Saya doakan semoga awk berbahgia