Pages

Saturday, February 6, 2010

ASSIGMENT YANG MEMENINGKAN



Assigment satu pun aku tak sentuh lagi....owh my coach!!!lagi dua minggu perjumpaan ke-2..memandangkan raye cine pun da nak dekat off course la aku balik kmpg aku sbb nak jmp Ibu tersayang...siap da blikan jubah tau..my mum ckp bln 11 tahun nie die nak g menunaikan haji..so dengan raya mcmni la aku akan luangkan masa tuk balik ke perak kan??da lm sangat tak blk sbb bz dengan keje,butik n kelas (UUM)...


OK sume sila doakan saya berjaya menghabiskan assigment sy dengan jayanya..


p/s : to Hadi, sy da booking awk pas awk exam coz tlg sy untuk menyiapkan assigment sy =)

0 comments:

ASSIGMENT YANG MEMENINGKAN


Assigment satu pun aku tak sentuh lagi....owh my coach!!!lagi dua minggu perjumpaan ke-2..memandangkan raye cine pun da nak dekat off course la aku balik kmpg aku sbb nak jmp Ibu tersayang...siap da blikan jubah tau..my mum ckp bln 11 tahun nie die nak g menunaikan haji..so dengan raya mcmni la aku akan luangkan masa tuk balik ke perak kan??da lm sangat tak blk sbb bz dengan keje,butik n kelas (UUM)...


OK sume sila doakan saya berjaya menghabiskan assigment sy dengan jayanya..


p/s : to Hadi, sy da booking awk pas awk exam coz tlg sy untuk menyiapkan assigment sy =)