Pages

Thursday, February 18, 2010

ESOK KELAS



esOk pertemuan ke-2 bagi pelajar UUM, so macam sebelum-sebelumnyer esOk aku still kene bangun pukul 6.00 pagi (kawan-kawan umah sume tgh syOk tdo) jelOusnyer aku!!! tapi nak wat camnerkan, mcm mama aku cakap takde sape yang pakse aku sambung study (of course aku kene smbung) tak sabar-sabar nak abis study sebab aku tak sabar-sabar nak beli umah, heheheheheeheh




esOk aku ade kuiz n kene antar dua assigment..dOakan aku bOleh buat kuiz tue eaa..tak sempat nak baca sebab kelam kabut nak siapkan assigment(padan muke sape suh tangguh-tangguh) tapi same je, kalu takde assigment pun still aku tak bc pun..huhuhuhuhuuu
p/s : dOakan sy k??
"DESERVE TO BE BEAUTIFUL"

0 comments:

ESOK KELAS


esOk pertemuan ke-2 bagi pelajar UUM, so macam sebelum-sebelumnyer esOk aku still kene bangun pukul 6.00 pagi (kawan-kawan umah sume tgh syOk tdo) jelOusnyer aku!!! tapi nak wat camnerkan, mcm mama aku cakap takde sape yang pakse aku sambung study (of course aku kene smbung) tak sabar-sabar nak abis study sebab aku tak sabar-sabar nak beli umah, heheheheheeheh




esOk aku ade kuiz n kene antar dua assigment..dOakan aku bOleh buat kuiz tue eaa..tak sempat nak baca sebab kelam kabut nak siapkan assigment(padan muke sape suh tangguh-tangguh) tapi same je, kalu takde assigment pun still aku tak bc pun..huhuhuhuhuuu
p/s : dOakan sy k??
"DESERVE TO BE BEAUTIFUL"