Pages

Wednesday, January 18, 2012

BERIBU SESALAN......



Tajuk Lagu:
Beribu Sesalan

Penyanyi :
Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila Hamzah

Lirik Lagu


Shila
Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri


Ning Baizura
Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu
Hohoooooo


Jaclyn
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu


Ning Baizura
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi


Shila
Kisah janji dimungkiri lagi
Hoooooooo


Semua
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini
Diiringi
Kisah janji
Dimungkiri
Dimungkiri
Hohohoooooooooooo


Semua
Sia-sia ku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu
Sia-siaku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu
Beribu sesalanku

**aku suke sangat lagu nie.Harus lah aku pasang time aku sedih.arini je aku dengar lagu nie nak dekat 20kali.skg nie aku tengah sedih ke??**hurmm...

Luv,
Ta'a Razali

0 comments:

BERIBU SESALAN......


Tajuk Lagu:
Beribu Sesalan

Penyanyi :
Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila Hamzah

Lirik Lagu


Shila
Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri


Ning Baizura
Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu
Hohoooooo


Jaclyn
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu


Ning Baizura
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi


Shila
Kisah janji dimungkiri lagi
Hoooooooo


Semua
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini
Diiringi
Kisah janji
Dimungkiri
Dimungkiri
Hohohoooooooooooo


Semua
Sia-sia ku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu
Sia-siaku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu
Beribu sesalanku

**aku suke sangat lagu nie.Harus lah aku pasang time aku sedih.arini je aku dengar lagu nie nak dekat 20kali.skg nie aku tengah sedih ke??**hurmm...

Luv,
Ta'a Razali