Pages

Thursday, April 1, 2010

SET BILIK TIDO




Sejak beberapa hari ni, aku sibuk g kedai perabot coz nak tgk set bilik tido..aku da tgk dalam 3-4 kedai tapi harga yang ditawarkan mahal sgt..sekitar rm1800 - rm3000..bg aku, aku sorang je yang nak tdo so dalam rm1000 ok la kan sebab aku plan bile da kawin br nak bli set yang mahal skit so nnti xde la nampak da lame set bilik tdo aku..

so korang ade idea tak nak tgk kedai perabot area mane sbb aku takde idea la nak tgk kedai perabot n aku pun takde ms sgt nak terkejar sane sini sbb nak servey harga perabot nie.,.mane aku rs ok, aku sambar je la...tapi sebab aku tgk sumenye mahal so aku amik keputusan aku beli tilam dl..maybe dalm sebulan dua lagi kot aku sambar tilam tue..tak sbr rasenye nak dpt tilam baru, da penat tido atas tilam lame..uhuhuhuhuhu

p/s : aku cadang nak amik anak angkat, any suggestion???

0 comments:

SET BILIK TIDO



Sejak beberapa hari ni, aku sibuk g kedai perabot coz nak tgk set bilik tido..aku da tgk dalam 3-4 kedai tapi harga yang ditawarkan mahal sgt..sekitar rm1800 - rm3000..bg aku, aku sorang je yang nak tdo so dalam rm1000 ok la kan sebab aku plan bile da kawin br nak bli set yang mahal skit so nnti xde la nampak da lame set bilik tdo aku..

so korang ade idea tak nak tgk kedai perabot area mane sbb aku takde idea la nak tgk kedai perabot n aku pun takde ms sgt nak terkejar sane sini sbb nak servey harga perabot nie.,.mane aku rs ok, aku sambar je la...tapi sebab aku tgk sumenye mahal so aku amik keputusan aku beli tilam dl..maybe dalm sebulan dua lagi kot aku sambar tilam tue..tak sbr rasenye nak dpt tilam baru, da penat tido atas tilam lame..uhuhuhuhuhu

p/s : aku cadang nak amik anak angkat, any suggestion???